Creativee IT Media

Bannere publicitare,
Realizare Design&Print bannere



Creative IT Media
- bannere publicitare -

Reclama prin intermediul bannerelor publicitare este o metoda de advertising stabila, de incredere si generatoare de rezultate!
Realizate si amplasate corespunzator bannerele publicitare isi aduc semnificativ aportul asupra succesului unei afaceri sau al unui eveniment.

  • + Realizam designul bannerelor publicitare
  • + Asiguram executia (print-ul) de bannere

Desing + Transport GRATUIT!*
*in limita a 1h grafica si la comenzi de min 300 lei

  • design bannere
  • realizare design grafic
  • design grafic
  • servicii de design grafic bannere publicitare
  • bannere publicitare

Solicita o cotatie de pret

Intra in legatura cu un consultant specializat al agentiei noastre care va poate furniza toate detaliile aferente proiectului dvs.

Infoline:

Solutii complete pentru bannere publicitare

Asiguram solutii complete pentru reclama prin bannere publicitare:
- Realizare concept grafic (design bannere)
- Executie bannere publicitare (print, productie publicitara bannere)
- Livrare rapida "on tine" (livrare gratuita!)
- Suport in identificarea si alegerea celor mai bune strategii de publicitate OOH

Bannere Publicitare by #Creative


design bannere publicitare

 realizare bannere publicitare

modele bannere publicitare cabinete stomatologice

modele bannere publicitare restaurant

bannere publicitare

bannere publicitare gradinita

Eficienta bannerelor publicitare

Asa cum am mentionat si mai sus, reclama prin bannere publicitare este unul dintre cele mai vechi si mai creative canale de advertising. Totodata acest gen de campanii sunt "raspunzatoare" si pentru cea mai ridicata rata ROI-ului (return of investment). Reclama prin bannere este accesibila atat micilor companii, cu bugete restranse, cat si marilor corporatii care pot aloca sume generoase deopotriva.

Rolul bannerelor publicitare este acela de-a transmite, intr-un mod cat mai creativ si eficient posibil, un mesaj catre un segment de public vizat. Mesajul unui banner publicitar, trebuie sa fie CLAR si CONCIS pentru a "convinge" audienta cu care intra in contact.

Pe scurt rolul bannerelor publicitare este acela de a face cunoscut un produs, o companie, un serviciu sau un eveniment!

Performanta bannerelor publicitare

Succesul unui banner publicitar consta in doi factori majori:

1. - designul (grafica) bannerului;
2. - pozitionarea (locatia) bannerului;

1. Designul (grafica) banerelor publicitare: grafica (designul) unui banner publicitar trebuie sa fie in primul rand capabila sa capteze atentia privitorilor (efectul WOW), si sa transmita un mesaj clar si concis!

De ce un mesajul trebuie sa fie clar si concis? Deoarece durata medie de atentie acordata de un privitor unui banner publicitar este de 2-3 secunde (conform studiilor). Asadar o grafica WOW cu un mesaj ferm va genera rezultatele asteptate!

2. Pozitionarea bannerelor publicitare: datorita faptului ca reclama prin intermediul bannerelor publicitare vizeaza un public dinamic, preponderent aflat in miscare, pozitionarea, amplasamentul bannerului este un factor decisiv.

Bannerele publicitare trebuiesc a fi expuse intr-o zona de maxim impact pentru privitori.

Clasificarea bannerelor publicitare

In functie de amplasamentul bannerelor publicitare, putem distinge doua categorii principale:

-bannere indoor;
-bannere outdoor;


Bannerele publicitare outdoor, in functie de amplasamentul si caracteristicile pe care trebuie sa le deserveasca, trebuiesc a fi printate pe materialele specifice. Astfel putem vorbi de o clasificare a bannerelor outdoor:

- bannere publicitare imprimate pe o singura fata: FRONTLIT;
- bannere publicitare imprimate fata-verso: BLACKOUT;
- bannere publicitare destinate panourilor stradale iluminate, si/sau casetelor luminoase: BACKLIT;
- bannere publicitare de mare dimensiuni, care "imbraca", "cosmetizeaza" cladirile: MESH;