Creativee IT Media

Realizarea de bannere web,
Publicitatea prin bannere web



Creative IT Media
- bannere web -

Conform binecunscutului cliseu atat in viata reala cat si in mediul online "o imagine face cat 1.000" de cuvinte. Asadar rolul unui banner web este acela de a transmite, intr-un mod eficient, un mesaj catre un public tinta.

Asiguram servicii pentru campanii de publicitate prin afisarea de bannere web:


  • + Realizarea (designul) bannerelor web
  • + Campanii publicitare prin bannere web
  • design bannere web
  • servicii online creativeitmedia
  • creativeitmedia web design
  • servicii profesionale de websitedesign
  • publicitate prin bannere web

Solicita o cotatie de pret

Intra in legatura cu un consultant specializat al agentiei noastre care va poate furniza toate detaliile aferente proiectului dvs.

Infoline:

Bannere Web by #Creative


modele bannere web

bannere web

publicitate prin bannere web

bannere web display

modele de bannere web

bannere web

Utilizarea si performanta bannerelor web

In linii mari, in functie de utilizarea lor putem clasifica bannere web in doua mari categorii:
- bannere web interne (on site);
- bannere web externe (off site);

Bannerele web interne se utilizeaza pe landing page-urile din site-ul web al unui benefiar si au rolul de a semnala anumite aspecte catre vizitatorii acestuia, de-a scoate in evidenta (sublinia) un produs, un serviciu nou, un produs sau un grup de produse aflate dintr-o promotie sau de a mapa (structura) diverse sectiuni din arhitectura interna al uni website. Spre deosebire de bannere web externe, un banner web intern are rolul de a "pastra" un user pe o anumita platforma si nu de re-dirija, de a crea o legatura catre o alta adresa asa cum se intampla cu bannerele externe.


Bannerele web externe reprezinta acele elemente grafice care fac parte integrata dintr-o campanie de publicitate online. Rolul acestora este acela de a stimula potentialii useri (clienti) de a vizita un website si de a intreprinde anumite actiuni, de a creste gradul de cunoastere (awareness) al unui serviciu, produs sau al unui brand. In felul acesta serviciul, produsul sau brandul dvs. poate fi identificat cu usurinta in mediul online.

Publicitatea prin afisarea de bannere web

In functie de strategia abordata cat si de locul in care urmeaza a fi amplasate (publicate) bannerele dintr-e campanie de publicitate online, am schitat trei scenarii principale:

1. publicitatea prin bannere in regim propriu (independent);
2. sistemul marketing-ului de affiliat ( affiliate marketing );
3. publicitatea prin intermediul ecosistemul Google Adsense;

1. Publicitatea prin bannere web in regim propriu se refera la identificarea individuala a potentialilor parteneri si negocierea directa si punctuala cu acestia. Ca si exemplu putem presupune un antreprenor ce comercializeaza haine pentru nou-nascuti poate contacta independent diverse site-uri de nisa precum bloguri despre mama si copilul sau diferite publicatii online cu literatura de specialitate pentru gravide. Acesta poate solicita "inchirierea" a unei zone, a unui spatiu din site-ul acestora unde sa isi publice bannere contra unui onorariu si/sau a unui serviciu reciproc.
Acest gen de strategie este una mediocra din prisma functionalitatilor si a parametrizarii.

2. Marketing-ul de affiliat pune la dispozitia advertiserilor (antreprenorilor ce doresc a-si promova business-ul) o lista generoasa si targhetata de proprietari de site-uri web care sunt dispusi sa le gazduiasca acestora bannerele, precum si o gama larga de instrumente si funtionalitati prin care advertiseri isi pot intelege, gestiona si imbunatati campania/campaniile.

3. Google Adsense si Google AdWords este de departe cea mai complexa solutie pentru publicitatea online prin afisarea de bannere web. Aceasta solutie iti da posibilitea de a utiliza foarte multe multe date si instrumente din ecosistemul Google precum si interesantele functionalizati de remarketingul.
Remarketingul se dovedeste a fi foarte util in momentul in care un vizitator ajunge pe site-ul dvs. dar nu intreprinde nici o actiune urmarita: contactul prin email sau telefon, achizitie de produs, descarcarea unei aplicatii etc. Cum tendita utilizatorilor de internet este de a se documenta inainte de a achizitiona un bun sau serviciu din zona online (in proportie de peste 80% din utilizatori fac cercetari inainte de a intreprinde orice actiune online) strategiile de ramarketing se dovedesc a fi esentiale in re-aducerea unui potentialilor clienti pe platforma dvs.

Realizarea bannerelor web

Realizam bannerele web de care aveti nevoie pentru a spori vizibilitatea afacerii dvs. in mediul online! Suntem foarte atenti la detalii si foarte exigenti asupra produsul final. Facand apel la experinta de peste 7 ani din domeniul advertisingul si utilizand la capacitate maxima resursele nostre de creativitate suntem in masura sa generam un stil si un mesaj potrivit pentru brandul dvs.

Principalele atuuri din domeniul advertisingului prin afisarea bannerelor web: aspectul, locatia (targhetarea precisa), pozitia in care aceastea vor fi pozitionate in pagina.(trebuie vizata o pozitie avantoasa).


principalele servicii creative

Servicii complete pentru campanii prin afisarea de bannere web

Asiguram servicii complete pentru publicitatea online prin afisarea de bannere web: realizarea conceptelor grafice, designul bannerelor web, studiul de piata, implementarea campaniei, monitorizarea si comunicarea rezultatelor, optmizarea campaniei si a ratelor de conversie, A/B testing-ul.
Apeleaza la echipa noastra de specialisti in marketing online si sporesteti vizibilitatea brandului in mediul online!

get out out of the box

"Analizam cu atentie nevoile clientilor nostri, cercetam amanuntit piata si generam solutiile potrivite."