Creative IT Media

Design Logo
Realizare Sigle Firme



Creative IT Media
- design logo - sigle firme -

Un logo, avand un design profesional, reprezinta expresia valorilor companiei, a culturii acesteia si va ajuta la o mai buna relationare cu clientii si potentialii clienti.

Logo-ul unei companii este primul pas din strategia pentru crearea unui brand puternic!

Asiguram servicii de:
realizare design grafic profesional pentru logo-ul companiei dvs.!

  • design logo
  • design profesional logo
  • realizare design logo
  • design grafic

Solicita o cotatie de pret

Intra in legatura cu un consultant specializat al agentiei noastre care va poate furniza toate detaliile aferente proiectului dvs.

Infoline:

Logo Design by #Creative


design logo firma modele

design logo modele

design logo sigle firme

design logo firma

design logo

modele design logo

logo design model

design logo sport

design logo tattoo

design logo executor judecatoresc

Design-ul unui logo

Logo-ul, sigla unei firme (companii), reprezinta cea mai simpla forma de semnalizare si identificare a unui business sau al unui produs.

Un logo nu recomanda o companie si nu vinde in mod direct un produs, ci ajuta potentialii clienti sa identifice si sa memoreze un business. Din aceast considerent procesul de realizare al unui concept grafic pentru un logo al unui companii este un proces delicat care necesita o mare atentie!

Conceptia grafica (design-ul) unui logo, trebuie sa fie simplu, usor de identificat si memorat, sa fie functional si sa reflecte (in linii mari) pricipalele caracteristici ale brandului.

De ce design-ul unui logo trebuie sa fie simplu: un design simplu al unui logo va fi intotdeauna usor de recunoscut si de memorat de majoritatea "privitorilor" cu care interactioneaza.

Logo design functional: functionalitatea graficii (design-ul) unui logo este redata de mediile de expunere ale acestuia. Logo-ul unui business sau al unui produs trebuie sa isi pastreze eficienta si impactul atunci cand este expus pe suprafete mari (mesh-uri, bannere publicitare de mari dimensiuni etc.) sau pe suprafete mici deopotriva (suprafata unui stampile, clipsul unui pix etc.)

Design-ul semnificativ al unui logo: grafica (design-ul) unui logo trebuie sa fie in masura sa reflecte caracteristicile principale ale brandului respectiv. De exemplu abordarea grafica, formele, fonturile, paleta cromatica difera de la un magazin de haine de lux fata de design-ul unui logo al unei gradinite particulare.

Atentie insa: logo-ul unei companii sau al unui produs, nu trebuie neaparat sa indice ce anume face obiectul de activitate al companiei respective. Principalul rol al unui logo este acela de a ajuta la identificarea cu usurinta a business-ului respectiv. Peste 95 % din logo-urile primelor 50 branduri de top din lume nu descriu ce comercializeaza compania in cauza!

Design logo firma proceduri

1. Discutia incipienta - totul incepe cu o discutie, o discutie constructiva in cara cautam sa analizam si sa intelegem nevoile clientului nostru. Intelegerea nevoilor clientilor nostri, reprezinta "structura de rezistenta" a executiei unui proiect de design;

2.Studiul de piata - reprezinta etapa in care se realizeaza o cercetare amanuntita a nisei clientului, a competitorilor acestuia precum si urmarirea brandurilor ce desfasoara activitati similare in alte zone ale lumii (SUA, Marea Britanie, Australia etc.).
In urma acestei tehnici cautam sa identificam o parte a concurentei si sa intelegem ce anume il poate scoate in evidenta in fata competitorilor precum si ce il poate dezanvantaja pe clientul nostru (dpdv al design-ului: elementele grafice, simboluri, fonturi, paleta cromatica etc.)

3.Comunicare rezultatelor urmata de un scurt brainstorming: rezultatele studiului de piata corelate cu informatiile obtinute la punctul 1 sunt comunicate beneficiarului urmata de o scurta dezbatere pe datele concrete. Astfel se va realiza un proto-concept al logo-ului acestuia.

Punem foarte mult accentul pe cele trei puncte enumerate mai sus deoarece aceste proceduri contribuie la:

- ajungerea la un numitor comun cu beneficiarul si astfel se elimina timpii morti din procesul efectiv al design-ului;
- alegerea unui concept profesional care sa "incapsuleze" cat mai bine pricipalele caracteristici ale brandului;
- realizarea unui design pentru logo profesional si diferentiator!

4.Conturarea conceptului grafic - plus feed-back-ului clientului;

5.Implementarea conceptului final - procesul efectiv de design al unui logo;

6.Prezentarea - variantei/variantelor finale de logo/uri;

7.Realizarea de modificari suplimentare - daca clientul solicita in mod express anumite modificari de desing asupra logo-ului final;