Print & Design bannere publicitare
Reclama prin intermediul bannerelor publicitare este o metoda de advertising stabila, de incredere si generatoare de rezultate!
Realizate si amplasate corespunzator bannerele publicitare isi aduc semnificativ aportul asupra succesului unei afaceri sau al unui eveniment.
# Design bannere publicitare
Realizarea conceptului grafic si pregatire de tipar a bannerelor
# Print bannere
Print eco-solvent bannere publicitare pentru expunere indoor/outdoor
O imagine creativa si profesionala te va diferentia fata de concurenta
Solicita-ne o cotatie de pret
Bannere Publicitare by #Creative
Ce spun clientii nostri:
Parerile reale ale clientilor Creative IT Media, in raport cu serviciile noastre
Solutii complete pentru bannere publicitare
Asiguram solutii complete pentru reclama prin bannere publicitare:
– Realizare concept grafic (design bannere)
– Executie bannere publicitare (print, productie publicitara bannere)
Eficienta bannerelor publicitare
Reclama prin bannere publicitare este unul dintre cele mai vechi si mai creative canale de advertising. Totodata acest gen de campanii sunt „raspunzatoare” si pentru cea mai ridicata rata ROI-ului (return of investment). Reclama prin bannere este accesibila atat micilor companii, cu bugete restranse, cat si marilor corporatii care pot aloca sume generoase deopotriva.
Rolul bannerelor publicitare este acela de-a transmite, intr-un mod cat mai creativ si eficient posibil, un mesaj catre un segment de public vizat. Mesajul unui banner publicitar, trebuie sa fie CLAR si CONCIS pentru a „convinge” audienta cu care intra in contact.
Pe scurt rolul bannerelor publicitare este acela de a face cunoscut un produs, o companie, un serviciu sau un eveniment!
Clasificarea bannerelor publicitare
In functie de amplasamentul bannerelor publicitare, putem distinge doua categorii principale:
–bannere indoor;
–bannere outdoor;
Bannerele publicitare outdoor, in functie de amplasamentul si caracteristicile pe care trebuie sa le deserveasca, trebuiesc a fi printate pe materialele specifice. Astfel putem vorbi de o clasificare a bannerelor outdoor:
– bannere publicitare imprimate pe o singura fata: FRONTLIT;
– bannere publicitare imprimate fata-verso: BLACKOUT;
– bannere publicitare destinate panourilor stradale iluminate, si/sau casetelor luminoase: BACKLIT;
– bannere publicitare de mare dimensiuni, care „imbraca”, „cosmetizeaza” cladirile: MESH;