Brand storytelling este o abordare strategică în marketing care se concentrează pe generarea de conținut responsabil pentru împărtășirea unui tip de narativ care reflectă valorile, misiunea și identitatea unei mărci. Astfel, se construiesc relații puternice de încredere, între dvs. și publicul către care vă adresați. Metaforic spus, brand storytelling este arta de a transmite esența și valorile unui brand prin intermediul narativ. Este amprenta socială pe care o lasă un brand.
Te ajutăm să fii în permanență conectat cu audiența ta prin intermediul unei campanii strategice de brand storytelling. La Creative IT Media ne concentrăm asupra unui aspect principal:
să transmitem audienței tale conținut puternic și convingător!
Astfel, vom genera împreună mii de conexiuni interesante iar publicul țintă va fi în permanență informat despre existența companiei și principalele sale servicii și oferte.
„Emoțiile conduc achizițiile mai mult decât logica” sursa: Forbes
Servicii integrate:
Copywritting
Social Media Marketing
Brand Storytelling
SEO
User experience
Continut Foto-Video
Principalele canale de difuzare:
Google ADS
Comunicare Facebook
Comunicare Instagram
Comunicate media
Promovare Linkedin
Tik-Tok ADS
Servicii anexe:
Sedinte foto profesionale
Concepte grafice creative
Generare Lead-uri
Transmisiuni Live
Realizare clipuri video
Design grafic
Solicită o cotație de preț
IMPORTANTA CAMPANIILOR DE BRAND STORYTELLING
Tratăm campaniile de brand storytelling cu o atenție sporită! Spre deosebire de [content marketing], în care crearea de conținut educațional sau promoțional are scopul de atragere de clienți noi alături sau de canalizarea celor existenți în generarea de lead-uri și creșterea vânzărilor, storytelling-ul vizează „conținutul de marcă” care vorbește despre valorile și viziunea companiei. Acesta din urmă generează un răspuns emoțional puternic.
Într-o economie ultra-globalizată, piața de produse/servicii este într-o continuă expansiune. Clientul final este complesit de fluxul de informație. Din această cauză, pentru ca o companie să sprijine un brand să fie un real succes, are nevoie de autodepășire. Să devină mai mult decât produsule sale. Aici intervine cu adevarat storytelling-ul pentru un brand.
Potențialul unei campanii eficiente de storytelling este atins în momentul în care aceasta devine o „stare de spirit”.
„Magia” se produce atunci când lucrurile obișnuite devin extraordinare și când sunt câștigate încrederea și simpatia clienților prin intermediul acestei strategii.
Campaniile de brand storytelling orientate către rezultate
Analiza preliminară / conceperea strategiei / implementarea
- Identificarea Valorilor și Identității Brandului: vom identifica și defini principalele valori și identitate ale mărcii dvs., analizând trăsăturile distinctive ale companiei și cum acestea se diferențiază de concurență.
- Identificarea Publicului Țintă: definirea audienței principale, nevoile, dorințele și aspirațiile acesteia, identificând punctele de contact comune.
- Dezvoltarea unei Structuri Narative Consecvente: crearea unei structuri narative coerente, reflectând principalele valori ale brandului dvs. și generând emoționalitate. Vom aborda mai multe unghiuri narative care să creeze o conexiune emoțională puternică cu publicul țintă, realizând elementele grafice, creând conținut și dezvoltând elemente grafice creative și clipuri video în conformitate cu principiile User Centered Design.
- Selectarea Canalului Media și a Platformelor Potrivite: vom alege canalele media și platformele potrivite pentru a distribui conținutul mărcii, asigurându-ne că mesajul dvs. ajunge la publicul țintă în mod eficient.
- Măsurarea impactului și ajustarea strategiei: vom măsura impactul campaniei și vom ajusta strategia în funcție de reacțiile și feedback-ul obținut, asigurându-ne că obiectivele dvs. de marketing și comunicare sunt îndeplinite.