Realizare logo # design creativ

Suntem o echipă de designeri talentați și specialiști în marketing. Îmbinăm cunoștințele de design grafic cu creativitatea, pentru a crea logo-ul care să reflecte perfect identitatea și valorile afacerii tale.

Creăm logo-uri puternice care să reflecte personalitatea și valorile afacerii tale!

Logo-ul unei companii este primul pas în strategia de creare a unui brand puternic! Logo-ul, sau sigla unei firme, reprezintă cea mai esențială formă de semnalizare și identificare a unui business sau a unui produs.

  • realizare concept grafic
  • propuneri cromatice și elemente grafice
  • încapsularea unui mesaj
  • atragerea atenției
design-logo

Solicită-ne o cotație de preț

Intră în legătură cu un consultant specializat al agenției noastre care vă poate furniza toate detaliile aferente proiectului dvs.

 Program:
Luni-Vineri 09:30 – 18:30

 Telefon:
+4 0726-656.721

    Designul unui logo trebuie să fie simplu, ușor de identificat și memorat, funcțional și să reflecte în mod clar principalele caracteristici ale brandului.

    Un logo nu vinde direct un produs și nu recomandă o companie, dar ajută potențialii clienți să identifice și să memoreze un business. Din acest motiv, procesul de realizare a unui concept grafic pentru logo-ul unei companii este unul delicat, care necesită mare atenție și precizie.

    the-creative

    Logo Design by Creative

    Etape realizare design logo

    1. COMUNICAREA

    Discuția inițială

    Totul începe cu o discuție constructivă, în care ne vom cunoaște, vom analiza și vom înțelege nevoile dumneavoastră. Înțelegerea nevoilor clienților reprezintă baza, „structura de rezistență” a executării unui proiect de succes!
    firma-logo

    Cercetare

    Studiul pieței

    În această etapă, realizăm o cercetare amănunțită a nișei clientului, analizând competitorii direcți și urmărind brandurile influente care desfășoară activități similare. Prin această tehnică, căutăm să identificăm elementele care pot scoate clientul nostru în evidență față de concurență, precum și aspectele care îl pot dezavantaja. Tot aici vom puncta și unele elemente definitorii precum:
    elementele grafice, simboluri, fonturi, paleta cromatică.
    etape-realizare-logo

    CONCEPT

    Conturarea conceptului grafic

    Draftul conceptului (logo-ul) împreună cu rezultatele studiului de piață sunt comunicate beneficiarului, urmate de un scurt feedback pe baza datelor concrete. Astfel, vom avea un proto-concept al logo-ului dumneavoastră.

    Punem mare accent pe acest workflow deoarece contribuie în mod direct la eliminarea timpiilor de așteptare cât și la o o comunicare eficientă și clară.

    design-logo-creativ

    Implementare concept

    Design-ul conceptului final

    În această etapă, rafinăm conceptul grafic inițial și pregătim prezentarea finală a logo-ului sau a variantelor de logo-uri. Clientul are oportunitatea de a solicita revizii și modificări asupra designului final, pentru a se asigura că logo-ul corespunde pe deplin așteptărilor și nevoilor sale.
    concept-logo-creativ

    PREDAREA PROIECTULUI

    Recepția elementelor grafice în diferite formate digitale. Logo-ul trebuie să fie funcțional și scalabil, adaptându-se bine pe toate platformele, de la cărți de vizită la panouri publicitare. Reflectă în mod clar și coerent valorile și personalitatea brandului.

    Realizarea unui logo

    Crearea unui concept grafic pentru logo-ul unei companii este un proces delicat, care necesită atenție la detalii și o înțelegere profundă a valorilor și viziunii brandului. În cadrul Creative IT Media, abordăm fiecare proiect de logo cu profesionalism și creativitate, asigurându-ne că fiecare detaliu este perfect aliniat cu identitatea afacerii tale.

    De ce design-ul unui logo trebuie sa fie simplu?

    un design simplu al unui logo va fi întotdeauna ușor de recunoscut și de memorat de majoritatea „privitorilor” cu care interacționează.

    „Less is more!” – Ludwig Mies van der Rohe

    Simplitate: Un logo eficient este simplu și ușor de recunoscut. Simplitatea ajută la memorabilitate și la utilizarea versatilă pe diverse medii.
    Identificabilitate: Trebuie să fie ușor de identificat și să se diferențieze de concurență.

    • Funcționalitate: Logo-ul trebuie să fie funcțional și scalabil, adaptându-se bine pe toate platformele, de la cărți de vizită la panouri publicitare.
    • Reprezentativitate: capacitatea de a reflecta în mod clar și coerent valorile și personalitatea brandului.

    # Important: Logo-ul unei companii sau al unui produs, nu trebuie neapărat  indice ce anume face obiectul de activitate al companiei respective. Principalul rol al unui logo este acela de a ajuta la identificarea cu ușurință a business-ului respectiv.

    Peste 95 % din logo-urile primelor 50 branduri de top din lume nu descriu ce comercializează compania în cauza!