Realizare design logo # creativ

Un logo, avand un design profesional, reprezinta expresia valorilor companiei, a culturii acesteia si va ajuta la o mai buna relationare cu clientii si potentialii clienti.

Logo-ul unei companii este primul pas din strategia pentru crearea unui brand puternic!

Asiguram servicii de:

# Creare concept logo
# Design grafic logo

Realizam concepte grafice creative si profesionale pentru design-ul logo-ul companiei dvs.!

design-logo

Solicita-ne o cotatie de pret

Intra in legatura cu un consultant specializat al agentiei noastre care va poate furniza toate detaliile aferente proiectului dvs.

 Program:
Luni-Vineri 09:30 – 18:30

 Telefon:
+4 0726-656.721

the-creative

Logo Design by Creative

Ce spun clientii nostri:

Parerile reale ale clientilor Creative IT Media, in raport cu serviciile noastre

Etape realizare design logo

1. COMUNICAREA

Discutia incipienta

Totul porneste cu o discutie, o discutie constructiva in care vom cauta sa ne cunoastem, sa analizam si sa intelegem nevoile dvs. Intelegerea nevoilor clientilor, reprezinta baza, „structura de rezistenta” a executiei unui proiect de reusit!
firma-logo

Research

Studiul de piata

Etapa in care se realizeaza o cercetare amanuntita a nisei clientului, a competitorilor directi  acestuia precum si urmarirea brandurilor influentoare desfasoara activitati similare.
In urma acestei tehnici cautam sa identificam o parte a concurentei si sa intelegem ce anume il poate scoate in evidenta in fata competitorilor precum si ce il poate dezanvantaja pe clientul nostru (dpdv al design-ului: elementele grafice, simboluri, fonturi, paleta cromatica etc.)
etape-realizare-logo

CONCEPT

Conturarea conceptului grafic

Draftul conceptului (logo-ul) impreuna cu rezultatele studiului de piata sunt comunicate beneficiarului urmata de un scurt feed-back al datelor concrete. Astfel vom avea avea un proto-concept al logo-ului dvs.

Punem foarte mult accentul pe acest work-flow deoarece acesta contribuie in mod direct la:

  • ajungerea la un numitor comun cu beneficiarul, eliminand timpii morti din procesul efectiv de design;
  • alegerea unui concept profesional care sa „incapsuleze” cat mai bine pricipalele caracteristici ale brandului;
  • realizarea unui design profesional si diferentiator!

design-logo-creativ

Implementare concept

Design-ul conceptului final

Procesul de stilizare al conceptului si  prezentarea finala (receptia) a logo-ul sau a variantelor de logo-uri.

Tot in aceasta etapa clientul ne poate solicita si reviziile (modificarile) asupra desig-nului final.

concept-logo-creativ

PREDAREA PROIECTULUI

Receptia elementelor grafice in diferite formate digitale

Realizarea unui logo

Logo-ul, sigla unei firme (companii), reprezinta cea mai simpla forma de semnalizare si identificare a unui business sau al unui produs.

Un logo nu recomanda o companie si nu vinde in mod direct un produs, ci ajuta potentialii clienti sa identifice si sa memoreze un business. Din aceast considerent procesul de realizare al unui concept grafic pentru un logo al unui companii este un proces delicat care necesita o mare atentie!

Conceptia grafica (design-ul) unui logo, trebuie sa fie simplu, usor de identificat si memorat, sa fie functional si sa reflecte (in linii mari) pricipalele caracteristici ale brandului.

De ce design-ul unui logo trebuie sa fie simplu?

un design simplu al unui logo va fi intotdeauna usor de recunoscut si de memorat de majoritatea „privitorilor” cu care interactioneaza.

Logo design functional: functionalitatea graficii (design-ul) unui logo este redata de mediile de expunere ale acestuia. Logo-ul unui business sau al unui produs trebuie sa isi pastreze eficienta si impactul atunci cand este expus pe suprafete mari (mesh-uri, bannere publicitare de mari dimensiuni etc.) sau pe suprafete mici deopotriva (suprafata unui stampile, clipsul unui pix etc.)

Design-ul semnificativ al unui logo: grafica (design-ul) unui logo trebuie sa fie in masura sa reflecte caracteristicile principale ale brandului respectiv. De exemplu abordarea grafica, formele, fonturile, paleta cromatica difera de la un magazin de haine de lux fata de design-ul unui logo al unei gradinite particulare.

Atentie insa: logo-ul unei companii sau al unui produs, nu trebuie neaparat sa indice ce anume face obiectul de activitate al companiei respective. Principalul rol al unui logo este acela de a ajuta la identificarea cu usurinta a business-ului respectiv.

Peste 95 % din logo-urile primelor 50 branduri de top din lume nu descriu ce comercializeaza compania in cauza!