Realizare design logo # creativ
Un logo, avand un design profesional, reprezinta expresia valorilor companiei, a culturii acesteia si va ajuta la o mai buna relationare cu clientii si potentialii clienti.
Logo-ul unei companii este primul pas din strategia pentru crearea unui brand puternic!
Asiguram servicii de:
# Creare concept logo
# Design grafic logo
Realizam concepte grafice creative si profesionale pentru design-ul logo-ul companiei dvs.!

Solicita-ne o cotatie de pret

Logo Design by Creative
Ce spun clientii nostri:
Parerile reale ale clientilor Creative IT Media, in raport cu serviciile noastre
Etape realizare design logo
Discutia incipienta

Studiul de piata
In urma acestei tehnici cautam sa identificam o parte a concurentei si sa intelegem ce anume il poate scoate in evidenta in fata competitorilor precum si ce il poate dezanvantaja pe clientul nostru (dpdv al design-ului: elementele grafice, simboluri, fonturi, paleta cromatica etc.)

Conturarea conceptului grafic
Punem foarte mult accentul pe acest work-flow deoarece acesta contribuie in mod direct la:
- ajungerea la un numitor comun cu beneficiarul, eliminand timpii morti din procesul efectiv de design;
- alegerea unui concept profesional care sa „incapsuleze” cat mai bine pricipalele caracteristici ale brandului;
- realizarea unui design profesional si diferentiator!

Design-ul conceptului final
Tot in aceasta etapa clientul ne poate solicita si reviziile (modificarile) asupra desig-nului final.

PREDAREA PROIECTULUI
Realizarea unui logo
Logo-ul, sigla unei firme (companii), reprezinta cea mai simpla forma de semnalizare si identificare a unui business sau al unui produs.
Un logo nu recomanda o companie si nu vinde in mod direct un produs, ci ajuta potentialii clienti sa identifice si sa memoreze un business. Din aceast considerent procesul de realizare al unui concept grafic pentru un logo al unui companii este un proces delicat care necesita o mare atentie!
Conceptia grafica (design-ul) unui logo, trebuie sa fie simplu, usor de identificat si memorat, sa fie functional si sa reflecte (in linii mari) pricipalele caracteristici ale brandului.
De ce design-ul unui logo trebuie sa fie simplu?
un design simplu al unui logo va fi intotdeauna usor de recunoscut si de memorat de majoritatea „privitorilor” cu care interactioneaza.
Logo design functional: functionalitatea graficii (design-ul) unui logo este redata de mediile de expunere ale acestuia. Logo-ul unui business sau al unui produs trebuie sa isi pastreze eficienta si impactul atunci cand este expus pe suprafete mari (mesh-uri, bannere publicitare de mari dimensiuni etc.) sau pe suprafete mici deopotriva (suprafata unui stampile, clipsul unui pix etc.)
Design-ul semnificativ al unui logo: grafica (design-ul) unui logo trebuie sa fie in masura sa reflecte caracteristicile principale ale brandului respectiv. De exemplu abordarea grafica, formele, fonturile, paleta cromatica difera de la un magazin de haine de lux fata de design-ul unui logo al unei gradinite particulare.
Atentie insa: logo-ul unei companii sau al unui produs, nu trebuie neaparat sa indice ce anume face obiectul de activitate al companiei respective. Principalul rol al unui logo este acela de a ajuta la identificarea cu usurinta a business-ului respectiv.