Realizare logo # design creativ
Suntem o echipă de designeri talentați și specialiști în marketing. Îmbinăm cunoștințele de design grafic cu creativitatea, pentru a crea logo-ul care să reflecte perfect identitatea și valorile afacerii tale.
Creăm logo-uri puternice care să reflecte personalitatea și valorile afacerii tale!
Logo-ul unei companii este primul pas în strategia de creare a unui brand puternic! Logo-ul, sau sigla unei firme, reprezintă cea mai esențială formă de semnalizare și identificare a unui business sau a unui produs.
Solicită-ne o cotație de preț
Designul unui logo trebuie să fie simplu, ușor de identificat și memorat, funcțional și să reflecte în mod clar principalele caracteristici ale brandului.
Un logo nu vinde direct un produs și nu recomandă o companie, dar ajută potențialii clienți să identifice și să memoreze un business. Din acest motiv, procesul de realizare a unui concept grafic pentru logo-ul unei companii este unul delicat, care necesită mare atenție și precizie.
Logo Design by Creative
Etape realizare design logo
Discuția inițială
Studiul pieței
elementele grafice, simboluri, fonturi, paleta cromatică.
Conturarea conceptului grafic
Punem mare accent pe acest workflow deoarece contribuie în mod direct la eliminarea timpiilor de așteptare cât și la o o comunicare eficientă și clară.
Design-ul conceptului final
PREDAREA PROIECTULUI
Realizarea unui logo
Crearea unui concept grafic pentru logo-ul unei companii este un proces delicat, care necesită atenție la detalii și o înțelegere profundă a valorilor și viziunii brandului. În cadrul Creative IT Media, abordăm fiecare proiect de logo cu profesionalism și creativitate, asigurându-ne că fiecare detaliu este perfect aliniat cu identitatea afacerii tale.
De ce design-ul unui logo trebuie sa fie simplu?
un design simplu al unui logo va fi întotdeauna ușor de recunoscut și de memorat de majoritatea „privitorilor” cu care interacționează.
„Less is more!” – Ludwig Mies van der Rohe
Simplitate: Un logo eficient este simplu și ușor de recunoscut. Simplitatea ajută la memorabilitate și la utilizarea versatilă pe diverse medii.
Identificabilitate: Trebuie să fie ușor de identificat și să se diferențieze de concurență.
- Funcționalitate: Logo-ul trebuie să fie funcțional și scalabil, adaptându-se bine pe toate platformele, de la cărți de vizită la panouri publicitare.
- Reprezentativitate: capacitatea de a reflecta în mod clar și coerent valorile și personalitatea brandului.
# Important: Logo-ul unei companii sau al unui produs, nu trebuie neapărat să indice ce anume face obiectul de activitate al companiei respective. Principalul rol al unui logo este acela de a ajuta la identificarea cu ușurință a business-ului respectiv.
Peste 95 % din logo-urile primelor 50 branduri de top din lume nu descriu ce comercializează compania în cauza!