Campanii de promovare Google Adwords
Reclama prin sistemul Google Ads reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de promovare online, existente pe piata in momentul de fata.
O campanie bine realizata Google Ads, iti da posibilitatea sa iti dirijezi anunturile catre publicul vizat, in functie de o selectie de cuvinte cheie, ce definesc produsele sau serviciile dvs.
Realizam campanii #inteligente pentru reclamele Google Ads:
# Studiul de piata
Deoarece sistemul de publicitate Google Ads graviteaza in jurul „cuvintelor cheie”, este esentiala o analiza initiala a pietei, a intereselor utilizatorilor in raport cu cuvintele ce va definesc serviciile sau produsele.
# Gestionarea campaniilor
Urmarirea in timp real, analiza reclamelor Google Ads si raportarea performantelor acestora.
# Setarile campaniilor
Va ajutam in implementarea corespunzatoare a setarilor pentru campaniile de publicitate Google. Piatra de temelie ce face diferenta dintre o campania reusita si una care poate da gres: strategia.
# Optimizarea reclamelor
Imbunatatirea performantelor campaniilor de promovare in functie de rezultatele efective generate.

Solicita-ne o cotatie de pret
Ce spun clientii nostri:
Parerile reale ale clientilor Creative IT Media, in raport cu serviciile noastre
Cat de eficienta este reclama prin Google Ads?
# Rezultate imediate
Reactiile la reclamele dvs. sunt instante, odata setata si lansata campania, produsele sau serviciile dvs. vor fi listate in primele pozitii Google!
# Cost per click
Asta inseamna ca veti plati doar pentru rezultate: atunci cand cineva interactioneaza cu reclamele dvs.
# Solutii standardizate si transparente
Campanii de marketing #performante!
Care sunt costurile reclamelor Google?
Sistemul de plati este foarte bine pus la punct: se vor taxa doar interctiunea din momentul in care un utilizator, potential client, cauta in sistemul Google si partenerii acestuia, un cuvant cheie care este strans legat de afacerea dvs.
Intr-o alta ordine de idei, grupurile dvs. de anunturi vor fi listate doar utilizatorilor care deja au intentia de-a cumpara/de-a si informa asupra un anumit produs sau serviciu, ceea ce simplica foarte mult intregul proces de marketing si vanzare.
Veti fi taxati doar in momentul in care un client acceaseaza site-ul dvs. sau efectuaza un apel telefonic catre dvs.
