amenajare-minimarket
Amenajari spatii comerciale

Amenajare minimarket: colantare vitrine si casete luminoase

DESCRIERE CLIENT: Clientul detine cateva magazine de tip minimarket, cu program non-stop, plasate in cateva zone cheie din Bucuresti.

SOLICITARE CLIENT:

  1. Design grafic: concept creativ si comercial;
  2. Colantare vitrine exterioare;
  3. Realizare casete luminoase;

Fiind pe piata de mai bine de 10 ani si dorind sa depaseasca abordarea clasica a minimarket-urilor de cartier, pe care vezi afisate aceleasi poze, descarcate de pe internet si asezate haotic,  clientul nostru ne-a solicitat realizarea unui concept grafic puternic.

Un concept grafic prin care se se diferentieze fata  de alti operatori economici si sa atraga vizual clientii in interiorul spatiului comercial.

PREZENTAREA VIDEO A PROIECTULUI:

“Am analizat portofoliul dvs. de lucrari si am ramas placut impresionat de atentia pe care o acordati graficii si in special a detaliilor. Imi plac mult lucrarile dumneavoastra.

Doresc sa fac un “refresh” pe partea vizuala. Ma intereseaza ca toate magazinele mele sa respecte o  linie grafica  si sa fiu perceput de catre clienti ca un lant de magazine consacrat.

Dupa ce vom avea definita partea grafica, doresc colantarea magazinelor si schimbarea reclamelor luminoase

Sa trecem la treaba

ETAPA DESIGN GRAFIC – ABORDARE CONCEPT

Fiind vorba de un magazin comercial, cel mai important este sa transmiti clientilor “despre ce este vorba”  sa inteleaga ce este cu acea unitate.

Cum SuperMarket si MiniMarket nu  reusesc sa iasa din tipar, si sunt arhi-utilizate am o nota de personalitate prin sintagma:  “SUPER MINI MARKET”

Indiferent de orientare vertical sau orizontal, titlul a ramas mereu in centru, in proximitatea acestuia logo-ul beneficiarului: AMMA sau dupa caz AMMA EXPRESS.

 In planurile secundare regasim principalele produse care sunt comercializate in magazin: bauturi alcoolice, dulciuri, cafea, sandwich-uri, legume-fructe si desigur  paine.

Punctual, am inserat in grafica, diferite elemente precum felia de lamaie, sau feliile de portocala pentru a echilibra cromatic compozitia.

Frunza de vita-de-vie, precum si arborele de lamai au un rol precis, conferind o nota de naturalete si prospetime a cadrului general, totul scaldat in razele soarelui.

PRODUCTIA PUBLICITARA: PRINTUL SI EXECUTIA MATERIALELOR

Pentru partea de productie materiele publicitare s-a optat pentru:

  • Autocolant laminat printat cu ecosolvent la rezolutie 720 dpi;
  • Print UV placa de PVC compact;

Printul culorilor negru intens si selectiv varnish peste culoarea auriu.

Note speciale:

  • deoarece avem de a face cu fundal negru prima preocupare a fost sa ne si ne asiguram ca negrul va fi unul intens, asadar am plecat inca din partea de design grafic cu formula CMYK : 30 – 30 – 30 – 100;
  • ca sa conferim un contrast aparte materialelor finale, am adaugat un varnish selectiv pentru culoarea auriu a bomboanelor Ferrero Rocher;
  • avand de a face cu fundal negru si in cazul siglelor luminoase, in primul rand am reorganizat benzile LED astfel incat lumina sa fie directata prepodenrent in zona de alb, acolo unde vom dorim sa luminam. Din pricina faptului ca lumina, venita din spate,  putea sa schimbe intensitatea negrului, pe spatele placii printate, am aplicat un autocolant opac, decupat pe contur, aplicat in oglinda, pentru a estompa, pe cat se poate de mult, difuzia luminii in placa printata;
  •  am optat pentru utilizarea placilor de PVC compact, transparent, in detrimentul plexiglas-ului,  deoarece structurile metalice ale casetelor ( spatele ) erau deja existente in locatie. Plexiglas-ul este mult mai casant decat PVC-ul compact si astfel am diminuat mult din riscurile de distrugere in timpul montajului in locatie;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *