Descriere client:
Interlex Language Studio este un centru specializat in predarea de limbi straine, cursuri specializate de limba franceza, germana, engleza, rusa si spaniola, avand clase destinate atat copiilor cat si adultilor. Cursurile acestora sunt structurate in functie de nivelul de varsta si pregatire al fiecaruia, sustinand atat cursuri intensive cat si cursuri de weekend, pregatiri pentru diverse evenimente, examene, testari Cambridge etc.
Solicitari client:
Beneficiarul isi desfasoara activitatea intr-un sediu amplasat la parterul unui bloc, intr-o zona foarte circulata. Avem de a face atat cu trafic pietonal, cat si cu trafic rutier. Locatia reprezinta un nod rutier ce inglobeaza: statii de STB si metrou.
O principala problema a ridicat-o vizibilitatea: cu toate ca centrul de limbi straine, este pozitionat intr-o zona circulata, in vecinatatea acestuia sunt pozitionate o serie de [spatii comerciale]: magazine, sedii de firme, covrigarii etc. sediul clientului nostru se pierdea in anonimat …
Apelam la dvs. deoarece ne-au placut mult lucrarile pe care le-ati realizat, cat si diversitatea serviciilor publicitare pe care le oferiti: am vazut ca va ocupati atat de partea de design grafic, cat si de partea de realizare a materialelor, cat si montajul acestora.
Vrem o solutie profesionala si completa, nu ne dorim batai de cap. Avem un buget limitat si suntem putin in intarziere.
In linii mari am dori sa schimbam putin estetica exerioara: sa colantam geamurile si sa ne ajutati si cu realizarea unui sigle luminoase.Suntem deschisi insa si la alte sugestii. Asadar ce ne puteti propune?
Discutie Beneficiar – Creative IT Media
PROPUNEREA NOASTRA:
- Realizarea unui concept grafic profesional care sa semnalizeze principalele caracteristici ale afacerii sale si implicit sa il scoata in evidenta;
- Scalarea graficii pentru diferite materiale de signalistica outdoor si indoor a BENEFICIARULUI;
- Colantarea geamurilor exterioare: o metoda eficienta si economica de publicitate pe plan local;
- Realizarea unei casete luminoase de exterior: pentru imbunatatirea vizibilitatii in conditii de lumina scazuta si pe timp de noapte;
- Realizare sigla volumetrica logo pentru interior;
CONCEPT & DESIGN GRAFIC
Concepul grafic propus reprezinta un mix care sa inglobeze atat elemente educationale/academice, cat elemente ludice (pentru a reflecta cat mai bine ideea de cursuri adulti si copii).
Desigur, pentru mai multa expresivitate, am inserat si elemente de inspiratie travel, mai exact reprezentari grafice, stilizate, ale monumentelor de atractie turistica din lume.
Ce poate fi mai evident decat atat? In fond, asta iti ofera stapanirea/invatarea unei limbi straine: explorea orizonturilor de cunostiite din intreaga lume!
Deoarece avem de a face cu mai multe materiale publicitare si de signalistica indoor si outdor, am creat un sablon repetitiv, ce are rolul de “inchega” elementele si de a mentine consistenta brandului.
DURATA DE TIMP DESIGN GRAFIC: 10 zile lucratoare (cu tot cu modificari)
Odata avand acordul pentru conceptul grafic am trecut rapid catre realizarea materialelor
COLANTARE GEAMURI EXTERIOARE
DESCRIERE OPERATIUNI:
- print materiale publicitare (autocolante);
- colantarea publicitara a geamurilor exterioare cat si a usii de acces;
Autocolantul folosit a fost unul opac, care sa opreasca patrunderea luminii exterioare. Motivul: lumina naturala din timpul zile, influenteaza buna desfasurare a orelor de curs.
Print cerneala ecosolvent, la 300 dpi rezolutie, Mimaki CJV 150-160, din gama celor mai performante imprimante pentru print outdoor roll-to-roll !
Peste autocolant am aplicat un strat de laminare mata, care sa ii confere o extra-protectie impotriva razelor de soara, a umezelii. Deasemeni laminarea va permite curatarea/spalarea periodica a autocolantului fara a cauza pierderi ale detaliilor.
Astfel colantarea a avut un dublu rol: publicitar (atragerea atentiei si semnalizare locatiei) cat si practic (blocarea luminii care poate strica buna desfasurare a cursurilor).
DURATA TIMP PREGATIRE MATERIALE: print & finisare 1 zi lucratoare.
REALIZARE CASETA LUMINOASA
Conform solicitarilor si masuratorilor efectuate, caseta luminoasa era mai mult un panou luminos. Pe langa sigla, beneficiarul dorea trecerea informatiilor precum: orar, module de curs.
Datorita suprafetei mare de expunere am optat pentru o caseta simpla fata, rame din aluminiu ultraslim, iluminate LED in cant. Fata casetei, printul (BACKLIT FILM printat UV), este detasabil, asadar, desig-ul casetei poate fi cu usurinta schimbat.
Asfel caseta poate fi utilizata pentru instiintarea periodica cu privide la diferite evenimente ce se desfasoara pe tot parcursul anului. Costul inlocuirii fetei printate, nu depaseste 15 euro, deci este o metoda foarte eficienta si cost-efectiva de publicitate.
DURATA TIMP REALIZARE CASETA LUMINOASA: 2 zile lucratoare
REALIZARE SIGLA VOLUMETRICA
Ce se vede din afara trebuie sa se regaseasca si in interior, este atat un principiul elementar al amenajarii spatiilor comerciale cat si pastrarea promisiunilor catre clienti.
Dimensiuni sigla volumetrica: 80×80 cm;
DESCRIERE OPERATIUNI:
- volumetrie;
- decupare laser si routare CNC;
Materiale utilizate:
plexiglas vospsit 10 mm, spate forex
DURATA EXECUTIE SIGLA VOLUMETRICA: 2 zile lucratoare;
Optional beneficiarul a mai comandat o rama din aluminiu, cu prindere de tip click, de dimensiunea 60×60 cm, pentru afisare program cursuri si noutati. Pana in prezent, afisajul interior se realiza prin simple foi A4 printate si tintuite in perete si beneficiarul a dorit sa faca un update vizual.
Buget lucrari si preturi
- concept grafic si design 1.500 lei;
- exectutie, printare si finisare materiale (caseta luminoasa, backlit film, autocolante, rama click, print afis ): 3.850;
- montaj specializat: 850 lei;
TOTAL COST CLIENT: 6200 lei, pret final tva inclus;
DURATA DE TIMP TOTALA EXECUTIE PROIECT: design – print –montaj 14 zile lucratoare;