branding-firma-termopane
Branding

Branding companie ferestre PVC

Descrierea clientului si a activitatii

Compania beneficiarului activeaza deja de cativa ani in Bucuresti pe nisa de tamplariei PVC, a geamurilor termopan, usilor de garaj, servicii de reparatii si montaj. Si-au inceput activitatea cu o echipa de 10 persoane, atat din staful tehnic (productie si montaj), cat si administrativ.

Beneficiarul se afla cam de un an de zile in portofoliul nostru de clienti pentru serviciile de promovare online prin sistemul Google ADS. Site-ul web al acestora exista deja, insa era structurat pe o tehnologie invechita si devenise din ce in ce mai greu de optimizat si implicit, de obtinut rezultate.

La fel de „insensibili” erau si cu partea de identitate a vizuala a companiei, termenul de branding era absent din orice discutie.

Intr-un timp foarte scurt beneficiarul a trecut de la statutul de firma mica spre o companie medie, dublandu-si practic, efectivele: flota auto, echipamentele de productie, numarul de comenenzi, personalul tehnic etc.

Pe masura dezvoltari si tinand cont de mentiunile noastre, beneficiarul a inceput fie constient de faptul ca o imagine profesionala il va diferentia in fata concurentei (activand intr-o nisa foarte competitiva) si il va ajuta in procesul de dezvoltare.

„Am discutat cu domnul Bordeanu, de la Creative IT Media si am inteles cat de important este felul in care ne percep clientii nostri. Daca dorim sa continuam armonios cu procesul de dezvoltare al companiei nostre, nu trebuie sa vizam doar volumul vanzarilor, ci si fidelizarea clientilor. Este foarte importanta imaginea noastra ca si companie si amprenta pe care o lasam in piata.”


Catalin Sava – General Manager TERMPRO EXPERT.

Foarte bine punctat, este extrem de important feed-back-ul, felul in care esti perceput si experianta pe care o imprimi clientilor, deoarece o companie cu un asfel de domeniu de activitate (ferestre termopan) atinge o coarda mai sensibila a consumatorului: isi dasfasoara activitatea intr-o zona personala, in biroul, spatiul de lucru sau caminul acestuia.

Cerintele clientului:

A. Cerinte realizare logo: „Ne dorim o sigla (logo) care sa emane caldura, incredere si profesionalism. Nu vrem ceva foarte sofisticat, insa astpectul final sa fie unul profi'”
B. Cerinte Web Design – „De la dvs. am inteles ca site-ul web trebuie sa fie unul orientat catre clienti, sa fie optimizat si sa ne aduca clientii de care avem nevoie. Mergem pe mana dvs., dorim un site web profesional, care sa ne prezinte cat mai bine produsele si serviciile”

Desfarurarea proiectului:

Intelegerea necesitatilor clientului:

Intr-o prima etapa cautam sa intelegem necesitatile clientului, sa vedem ce anume cauta acesta sa transmita si cum se raporteaza la piata.

Beneficiarul tine foarte mult la caldura pe care trebuie sa o transmita sigla ce urmeaza a fi creata si ca si-ar dori prezenta in logo a unei perdele sau draperii. (draperia amintindui de casa parinteasca si copilarie).

Intr-adevar draperia poate declansa, in subconstient o emotie familiala, generata de asocierea cu casa, caminul , dar si un sentiment de incredere: draperia are un rol protectiv, impotriva luminii, caldurii dar si a privirilor nedorite.

Exact pe acest principiu merg si unele companii de asigurari prin integrarea conceptui de umbrela in compozitia logo-urilor acestora.

Cum spuneam si in alte articole precedente: cel mai important pentru un logo de succes este, pe langa aspectul vizual (compozitia, echilibrul), claritatea mesajul incapsulat in design (emotia din spatele design-ului).

Propunerea cromatica

Pentru identitatea vizuala a companiei „TermPro”, am decis sa mergem pe urmatoarea paleta cromatica:

AURIUL: in cazul de fata reprezentand reflectia razelor calduroase de soare ce patrunde in casa pe fereastra. In acelasi timp auriul este si o culoare familiala, predominanta in iconografia ortodoxa.

ROSUL: venind imediat in completarea tabloului principal, fiind o cromatica foarte intanlita in natura, in cadranul solar: Soarele la asfiintit creaza un degrade galben-auriu si uneori nuante de rosu intens (de o incarcatura intensa).

Culoare rosie, este folosita intr-o proportie mai mica, insa foarta utila in sublinierea anumitor aspecte importante pentru beneficiar: ex. pe site-ul web creat, elementul call-to-action principal „obtine oferta pret„, este rosu, iar toate mesajele importante, ce sunt, comunicate vizual, sunt rosii.

NEGRUL: am utilizat culoarea negra datorita propietatii acestei culori de a imprima eleganta si totodata de a gasi un echilibru cromatic in compozitie: primele doua culori fiind unele puternice, utilizarea negrului a contrabalansat incarcatura cromatica.

Elementele grafice din compozitie:

  • draperia si fereastra – respectand intocmai cerintele beneficiarului;
  • denumirea principala a companei: TERMPRO;
  • sloganul: „excelenta in ferestre termopan”;

CONCLUZII:

Asadar am mers pe un design web minimalist, cu mesaje clare si concise, elemente call-to-action, strategic pozitionate si pagini de destinatie care sa deserveasca cautarile organice ale userilor. (din datele extrase si analizate de catre specialistii nostri in marketing online).

Rezultatul final: un website simplu, optimizat si eficient, care sprijina campaniile Google Ads, capabil sa converteasca, sa transforme vizitatorii in potentiali clienti.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *