instrumente-analiza-cuviinte-cheie
Online marketing

Intrumente pentru analiza cuvintelor cheie

Asa cum am mentionat si in ghidul inceperii unei campanii Adwords, cuvintele cheie pe care urmeaza sa le inseram in cadrul unei campanii, sunt elemente de baza ale sistemului Google Adwords. Cuvintele cheie sunt practic „caramizile” campaniilor Adwords, deoarece toate interactiunile din cadrul campaniilor se bazeaza pe acestea.

O buna identificare si o selectie corespunzatoare a cuvintelor cheie va juca un rol important in performanta campaniei desfasurate. Analiza, intelegerea cuvintelor cheie si modul in care sunt percepute acestea de catre useri este unul dintr-e cele mai importante segmente din marketingul online.

Cuvintele cheie potrivite sunt raspunzatoare pentru a va aduce in fata potentialilor clienti!

„totul incepe cu o cautare pe Google…”

Instrumente pentru analiza cuvintelor cheie

Cel mai popular si mai folosit instrument pentru analiza (studiul) cuvintelor cheie este pus la dispozitie chiar de catre Google. Planificatorul cuvintelor cheie este un tool gratuit, accesibil insa numai proprietarilor de conturi Ads, deci accesul la date, statistici este permis doar utilizatorilor care detin un cont Google Ads.

Totusi planificatorul de cuvinte cheie ne va expune situatia doar din punctul de vedere al campaniilor Ads, si atunci cand urmarim efectuarea unui studiu amanuntit este de preferabil sa consultam date si din alte canale de informare.

Alternative a planificatorului cuvintelor cheie de la Ads

Am expus mai jos, o lista a instrumentelor pentru analiza (studiul) cuvintelor cheie, alternative planificatorului cuvintelor cheie Google Adwords:

  • Keywordtool.io
  • Ubersuggest.io
  • Instakeywords.com
  • Buzzsumo.com
  • Raventools.com/seo-tools
  • Keywordspy.com

Foarte utile in crearea unei imagini de perspectiva sunt si urmatoarele instrumente:

Important!

Anumite cuvinte pot fi avea un inteles diferit, de la situatie la situatie si de la individ la individ. Intotdeauna un cuvant cheie general va avea un volum ridicat de cautari si poate returna un numar mare de vizite, insa nu si vizitele de la persoanele potrivite. (ex. cuvantul „curea” poate declansa vizite de la utilizatori care ar putea fi interesati de „curea eleganta din piele” deci avem de a face cu un obiect vestimentar, o nisa de fashion, si de asemeni poate aduce vizite si de la „curea ceas” sau „curea alternator” deci din nise diametral opuse.)

Aceste intrumente va pot ajuta in alegerea cuvintelor cheie potrivite si va pot ajuta sa intelegeti:

„Ce cauta oamenii pe Google?”

Raspunsul la aceasta intrebare poate fi un bun atu pentru succesul unor campanii extraordinare de publicitate online.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *