Orice afacere are nevoie de un design cu un concept puternic pentru a interactiona, intr-un mod cat mai eficient cu audienta sa si pentru a se difentia fata de concurenta.
Razvan Bordeanu
Un design trebuie sa fie clar, concis si orientat catre rezultate. Ideile puternice vin dintr-o imbinare armonioasa a inspiratiei, experientei si-a creativitatii deopotriva.
Diferentierea fata de concurenta
De cele mai multe ori luarea unei decizii spontane, de moment, are la baza un factor emotional. Alegerea unui fel de mancare din meniul unui restaurant in detrimentul altuia are la baza o comanda data de creier.
De ce pentru o un model de camasa, creata de o casa de moda cunoscuta, ajungem sa platim chiar si de 10 ori mai scump decat acelasi model, care contine chiar si acelasi material, dar care poarta „eticheta” unui producator „no-name”?
Raspunsul poate fi simplu: intotdeauna un brand cunoscut va transmite incredere!
Cladirea sentimentului de incredere, va crea o punte solida, durabila intr-e o afacere si o audienta targhetata.
Odata fiind creata aceasta conexiune , va facilita transmiterea, respectiv asimilarea informatiei si-a mesajelor potrivite, intr-un mod cat mai eficient, fapt care va avea ca finalitate tranformarea unei audiente din potentiali clienti in clienti fideli.
De aici si cliseul: „eticheta va vinde produsul” sau extrapoland in online: „o platforma cu useri fidelizati va genera conversii interesante ”