cea-mai-importanta-metoda-promovare-online
Online marketing

Cea mai importanta etapa din promovarea online a unui site web

Pentru multi antreprenori, ce isi au business-urile reprezentate si in zona sau doar pe segmentul online, planeaza foarte multe semne de intrebare cu privire la cele mai eficiente metode de promovare online: ce strategie de marketing online sa folosesc? Care este cea mai eficienta metoda de promovare a unui site?

Care este cea mai eficienta metoda de promovare online a unui site web?

Google Adwords vs. SEO, Facebook sau Youtube, Blogging sau Pinterest? Ce canal poate asigura succesul unui business intr-o piata cu o concurenta atat de acerba?

Raspunsul este unul destul de surprinzator: toate, da exact toate. Minimalizand raspunsul, cea mai eficienta metoda de promovare online este aceea care asigura cea mai buna vizibilitate in fata audientei potrivite (care este cea mai interesata de produsele/serviciile sau evenimentele oferite catre dvs.) la cel mai optim cost.

Diferenta o fac nisele din care fac parte businessurile, bugetele care sunt alocate pentru promovarea acestora, si desigur experienta si profesionalismul celui ce implementeaza strategia (fie specialist, departament sau agentie de publicitate).

Un business ce desfasoara o activitate in care publicul tiinta vizeaza o actiune urgenta, ce trebuie sa se desfasoare ACUM (precum activitatile de reparatii, tractarile auto, servicii funerare, deblocarile de usi s.a.m.d.) va converti mai usori useri veniti din canale precum Google Adwords sau ecosistemul Google prin cautarile organice, fata de un business la care vizitatorii reactioneaza la stimuli vizuali precum zona de fashion, cursurile de dans, zona de fitness si nutritie, retail etc. Aici rezultate imbucuratoare se pot obtine cu bugete relativ mici prin canale precum Facebook, instagram, youtube, pinterest, blogging s.a.

Strategii la care anumiti antreprenori sunt sceptici reprezinta adevarate retete de succes pentru altii, ce se intampla mai exact?

Sa trecem la lucruri concrete: ecosistemul Google, Facebook, publicitatea prin Google Adwords, Youtube reprezinta canalele prin care vizitatorii pot ajunge pe un site web. Unul din cele mai importante aspecte de care trebuie tinut cont este acela ca prin canalele specifice este promovata o platforma, un site care reprezinta imaginea produselor sau serviciilor unui business.

Care este cea mai importanta etapa din promovarea online a unui site web?

Asadar piatra de temelie ale oricarei strategii de crestere a vizibilitatii online si de atragere a vizitatoriilor o reprezinta platforma, site-ul web in sine.

Daca prin implementarea oricarei strategii de marketing online se vor aduce vizitatori pe un site ce nu ofera o experienta placuta, iar vizitatorii nu gasesc rapid informatia de care au nevoie (maxim 5 cateva secunde conform studiilor recente sursa informatie*), acestia vor abandona prematur platforma si vor migra catre site-urile web ale concurentei.

In consecinta se poate avea o campanie de promovare reusita (d.p.d.v. al cifrelor si statisticilor), insa un dezastru al rezultatelor finale.

Concluzia: se va cheltuii un buget inutil si fara rezultatele concrete!

Cum ar trebuii sa fie realizat un site web eficient?

1. sa aibe o grafica profesionala, atractiva si diferentiatoare: in primul rand vizitatorii reactioneaza vizual la continutul unui site web;

2. sa ofere experienta placute: – viteze de reincarcare satisfacatoare astfel incat utilizatorul sa nu astepte prea mult timp dupa continut, sa fie optimizat pentru dispozitivele mobile (aproximativ 70% din vizite se fac din zona mobila);

3. sa fie clar si bine definite elementele call-to-action (indemnurile la actiune) – astfel incat vizitatorul de ocazie sa nu contempleze doar site-ul in sine ci fie transformat intr-un potetial client sau client recurent;

4. sa fie optimizat pentru ecosistemul Google: pentru a avea rezultate organice vizibile platforma trebuie sa fie in parametrii optimi pentru indexare

5. sa aiba arhitectura informationala bine structurata, pentru ca informatie sa nu fie ambiguua si intortocheata

6. sa asigure pagini de destinatieadecvate, cu continut calitativ care sa deserveasca exact intereselor vizitatorului

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *