Intamplarea face ca in ultima perioada sa am de a face cu multe proiecte web, aflate in stadiu incipient, in care lucrurile sa nu fie atat de bine definite si puse la punct cum trebuie. Prin aceasta cale am remarcat o carenta, care nu trebuie ignorata si care poate avea incidente, in viitorul apropiat, in buna desfasurare a activitatii: dezinteresul alocat popularii cu informatie corespunzatoare a paginei „Despre Noi„.
Beneficiarii in cauza, pun accentul pe scoaterea in prim-plan a produselor, sau serviciilor care fac obiectul activitatii lor, iar pagina care are rolul de a contine informatii esentiale legate de business-ul in sine este ignorata si tratata de cele mai multe ori ca o pagina „de umplutura”.
Rolul paginei „Despre noi”
Lucrurile pot deveni incurcate, atunci cand un user va ajunge accidental pe website-ul in cauza, fiind intr-adevar interesat de un anumit produs/serviciu, dar doreste sa cunoasca mai multe detalii legate de cine anume il comercializeaza/presteaza.
Vizitatorii vor sa cunoasca „despre ce e vorba” – asa ca oferindu-le userilor informatii cat mai elocvente despre platforma pe care se afla, ii va incuraja sa petreaca mai mult timp pe site ( ceea ce va influenta pozitiv parametrii SEO ), sa reviziteze web-site-ul si sa faca conversiile dorite!